نانوا

بررسی و جمع آوری مطالب در مورد نان ها ، مخصوصا نان لواش

نانوا

بررسی و جمع آوری مطالب در مورد نان ها ، مخصوصا نان لواش

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
پیوندها

اولین و تنها واحد نان صنعتی مسطح ایران در مریوان افتتاح شد

اولین و مجهزترین واحد نان صنعتی کشور به صورت مسطح با اشتغال زایی 200 نفر و سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی ، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس و مسئولین مریوان افتتاح شد.


به گزارش خبرنگار زریوار خبر، ظهر روز دوشنبه 4 خردادماه بعد از بازگشت معاون اول رئیس جمهور به مرکز استان با حضور علی قنبری معاون وزیر جهاد کشاورزی، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، محمد فلاحی فرماندار و مسئولین شهرستان مریوان  اولین و تنها واحد نان صنعتی مسطح کشور با اشتغال زایی 200 نفر مستقیم با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی در مریوان افتتاح شد. 

 

کارخانه نان صنعتی مزرا مریوان با تسهیلات بانکی مهر اقتصاد با سرمایه گذاری 200 میلیارد ریالی و اشتغالزایی 200 نفریافتتاح شد. این واحد در 5110 متر زمین و زیر بنای 300 متر، روزانه 30 تن انواع نان های حجیم و مسطح  با تکنولوژی شش کشور اورپایی (هلند، اسپانیا، آلمان، سویس،فنلاند و ایتالیا) تولید می کند.

 

 
محمد محمدی سرمایه گذار این پروژه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه ظرفیت کل کارخانه 30 تن در روز است گفت: در صورت استفاده از کل ظرفیت این کارخانه 170 نفر بصورت غیر مستقیم نیز مشغول به کار می شوند. وی بازار هدف را استانهای سراسر کشور و صادر کردن به کشور عراق ( اقلیم کردستان) عنوان کرد و اعلام کرد: هفته آینده نیز مردم مریوان می تواند از تولیدات این کارخانه مصرف کنند.

  

وی با اشاره به ویژگی های این کارخانه افزود: بزرگترین و پیشرفته ترین تنور حرارتی غیر مستقیم خاورمیانه(از لحاظ بهداشتی بسیار مهم است) از کشور اسپانیا خریداری شده است. وی ضایعات نان تولید این کارخانه را در حد صفر دانست و ماندگاری نان را از یک ماه تا 3 ماه اعلام کرد. وی اضافه کرد: در مرحله اول تولید این کارخانه هفت نان سنتی ایرانی لواش، سنگک، بربری، تافتون، پیتا یا دو لایه(عربی) و نان پیتزا تولید می شود که در سالهای بعد تعداد نان های این کارخانه به 200 نان افزایش می یابد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی