نانوا

بررسی و جمع آوری مطالب در مورد نان ها ، مخصوصا نان لواش

نانوا

بررسی و جمع آوری مطالب در مورد نان ها ، مخصوصا نان لواش

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه
پیوندها

منبع: گروه تولیدی کشاورز نانوا

گندم ارقام متفاوت با ویژگی های کاملا متفاوتی دارد!

در طول هزاران هزار سال که در مناطق مختلف ایران گندم بصورت #همه_رقم کشت می-شده است ارقامی که با زیست بوم خشک ایران سازگارتر بوده است و ضمنا کیفیت بالاتری را داشته، به انتخاب طبیعت و به انتخاب مردم هر منطقه گسترش پیدا کرده است. این ارقام متعدد که بصورت مخلوط و همه_رقم کشت میشده است که هم در مقابل آفات مقاومتر بوده و هم خصوصیات متفاوتی داشته که هریک پاسخگوی یکی از نیازهای بدن بوده است.

اما، سیاست خرید تضمینی گندم و در کنار آن استفاده بی رویه-ی از آب استحصالی از چاه-های آب باعث شده است تا برای  بسیاری از کشاورزان فقط یک چیز مهم باشد! میزان  خروجی تولیدی ! و نه میزان اب مورد نیاز و نه میزان کیفیت گندم تولیدی.

اگر شما به اکثر روستاهای دور و نزدیک ایران سفر کنید و گندم کشاورزان را بنگرید یک رقم پرمحصول را خواهید دید که به مدد همان قانون خرید تضمینی گندم و به مدد سیاستهای ترویجی وزارت جهاد کشاورزی با هدف خودکفایی گندم، گسترش پیدا کرده است و خبری از ارقام مختلف گندم بومی ایرانی نیست.

 اما در این میان گروه تولیدی #کشاورز_نانوا سعی دارد با این روند غلط  و ناپایدار که به نابودی ارقام بومی گندم و جو بومی ایران منجر خواهد شد مقابله کند. مدل ایشان، احیای #چرخه_ی_کشاورز_نانوا است. یعنی با کشاورزان مختلف و متعدد قرارداد #سهم_بری از خروجی تولیدات را منعقد می-کنند و  گندم مرغوبِ تولید شده توسط ایشان را با روشهای مبتنی بر سنت و  کاملا علمی تا مرحله تولید نان و سایر محصولات نهایی پیش می-برند.

🍀🍀🍀

مهمترین وجه تمایز محصولات #گروه_تولیدی_کشاورز_نانوا بذر با کیفیت گندم ایشان است که در بالا توضیح داده شد. علاوه بر آن، محصولات کشاورز_نانوا موارد زیر را نیز رعایت می-کنند:

1-#بدون_شکر: هیچ یک از تولیدات گروه تولیدی کشاورز-نانوا با شکر، شیرین نشده. بکله با شیره خرما و انگور شیرین می-شوند.

2-#بدون_روغن_شیمیایی: در محصولات تولیدی کشاورز نانوا، از روغن های طبیعی مانند روغن کنجد استفاده می-شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی